Welkom op de site van Golfclubfysio,

momenteel wordt er nog gewerkt aan de site, hierdoor zijn nog niet alle pagina's actief, excuses hiervoor

eerst even voortellen:

Mijn naam is Peter Vluggen en golf is mijn passie.

Momenteel verdeel ik mijn tijd tussen gezin, golfclubfitting, fysiotherapie, golflessen/ golfclinics en golfreizen.

Het golfspel is in mijn ogen een samenspel van biomechanica, persoonlijke fysieke (on)mogelijkheden, juiste techniek, passend materiaal, goede mentale instelling, en vooral ervoor zorgen dat je er zo veel mogelijk plezier aan beleefd.

Door mijn opleidingen en ervaring kan ik als geen ander al deze facetten optimaliseren en aanpassen:

• Ben expert op gebied van de biomechanica toegespitst op de golf swing   (Back to Golf)
  • Heb zeer uitgebreide kennis van het materiaal en hoe ik ervoor zorg dat de eigenschappen van grip, shaft en kop optimaal bij uw swing kan laten passen.
  • Weet als golf teaching professional welke de juiste techniek voor u
  • Heb ervaring met het organiseren en begeleiden van op maat gesneden golf reizen
  • Volg momenteel cursus Sportpsychologie voor het mentale aspect

Op deze site kan u vinden wat ik u kan bieden/ hoe ik u kan helpen om meer plezier aan het golfspel te beleven.

Contactgegevens:

Golfclubfysio, Valkenlaan 27, 6026 SG, Maarheeze

E-mail: peter.vluggen@golfclubfysio.nl

GSM: 0655106224

Peter Vluggen

Fysiotherapeut

werkzaam in particuliere praktijk, toegelegd op golfgerelateerde problemen. bezig met opleiding Back to Golf.

GolfClubFitter

afgeronde opleiding en ruime ervaring met het Fitten, maken en repareren van golstokken.

Golflessen/ - clinics en -reizen

DGTF Golf(teaching)professional.

verzorg golflessen/-clinics op locatie en golfreizen op maat.